BRING IT BACK *remix*

  Views 1,284,057

Tyler, The Creator

2 years ago

verse over BRING IT BACK by TROUBLE/MIKEWILL/DRAKE
LYRICS:
converse selling out they got their thumbs tied
re up on my deal lets make it 15
and i aint talking point that gorilla if i point
he gon get you thats the point no lie
hit the gas and we outta there
_______ like its mountain wear
lately ive been dolo in this bitch
shout out solo thats big sis
shout out frankie thats big bro
ya lil homie running shit no question
casio the muthafucking watch
800 in a day my boy thats just fone drop
invest in stocks thats the other plan
got a two story bed i hit the running man
baby boy no photos
long sleeve my polo
casio no rolex
pamesean my bolognese
vvs my necky necky heavy flooded
we den broke the levees anything for fetti
BUT DONT LET IT GET TO YOU
these niggas tripping their shoe in the gutter
theyre gonna ruin their future with shit that theyre doing like
flexing on the gram about a bank deposit
yeah that shit addicting shit is hypnotising
claiming that you rich like bitch we know you lying
what yo backyard look like? what yo mama driving?
maaaaaannee, call me flaaaaaamee
im lighting niggas im an animal fuck is tame?
young wild nigga its the wang, them golf boys
geez boy, he that boy, boy, you a decoy
fuck boy, heard you want beef, bitch you eat soy
us and them, we aint got time, bitch im pink flloyd
saphirres gelatin
nigga repetitive
amex cause my pockets is what
i cant fit my cheddar in
sleeping on me sedative
who deez niggas better than?
is the answer me? hmm uh nah, negative
bring it back

Comments
Antoheny
Antoheny 18 days ago
I like to eat ass
QwertyUploadedThis _
QwertyUploadedThis _ Month ago
This is exactly what I would expect Drake to release now. Tyler really was ahead of the curve
Mc Aaron
Mc Aaron Month ago
dude the flower is moving
CupforMilk
CupforMilk Month ago
Vince Staple vibes
Art'uro TM
Art'uro TM 3 months ago
Invest in stocks, that's OTHER plan.
moonwater
moonwater 3 months ago
tylers remixs go hardddd af
figgy
figgy 4 months ago
tyler , if u ever check these .. jus know this hit.
Amazon Box Monster
Amazon Box Monster 4 months ago
Seriously where did this come from
Nina D
Nina D 5 months ago
God damn how am I just now finding this
Cameron Mead
Cameron Mead 5 months ago
ayo
Art'uro TM
Art'uro TM 5 months ago
AM I THE ONLY 1 WHO THINKS THIS WAS DISS TO KENDRICK?????
theawkwardlp
theawkwardlp 2 months ago
Yes.
The ConeMan
The ConeMan 5 months ago
Art'uro TM how?
nylonString ninja
nylonString ninja 5 months ago
Dwayne the goat
Meli Sosa
Meli Sosa 6 months ago
PLEASE GET THIS ON APPLE MUSIC
Puria
Puria 6 months ago
flexing on the gram about a bank deposit yeah that shit addicting shit is hypnotising claiming that you rich like bitch we know you lying what yo backyard look like? what yo mama driving? this lines changed my face like woooo!!!
amran307
amran307 6 months ago
I love him
Horchata
Horchata 7 months ago
This made me drug deal sanitizer
Melony Panda
Melony Panda 7 months ago
why tf did this just hit my recommended right now
Noel Rios
Noel Rios 7 months ago
EY this is FIRE!
Before4 Team
Before4 Team 7 months ago
441 people are wrong
AL LED
AL LED 7 months ago
is that awesome shit inspired by clique from kanye west ?
Victoria Lynch
Victoria Lynch 8 months ago
i’m a year late
will palmison
will palmison 8 months ago
he gon get u that’s the point no lie
Rock
Rock 9 months ago
Rhett and link when they see cleary canadian anywhere:
Just Turbulence
Just Turbulence 9 months ago
Why isn’t this on Apple Music??
SABÍ VISIONS
SABÍ VISIONS 9 months ago
WHERE WAS I????? This is inSANE
Valn3d
Valn3d 9 months ago
what yo backyard look like? what yo mama driving?
dopest blunt
dopest blunt 9 months ago
Thought my playback speed was fucked up
ramcopics Whiskers on kittens
ramcopics Whiskers on kittens 10 months ago
This gives me cherrybomb vibes
Anthony Hampton
Anthony Hampton 10 months ago
What yo yard look like what yo mamma drivin
Alton Bauer
Alton Bauer 10 months ago
this shit mad heat
Diego Freijanes
Diego Freijanes 11 months ago
hot
VLONE MIR
VLONE MIR 11 months ago
This fire
just keden
just keden 11 months ago
still fire asf🔥
The Iceywulf
The Iceywulf 11 months ago
Heat
Nokid83
Nokid83 Year ago
*bro this just a theory but why does tyler sound like igor?*
Jadon J Nelson
Jadon J Nelson Year ago
GOOD QUESTION, MY FRIEND!🤯
Ali Shah
Ali Shah Year ago
🔥🔥🔥
IFHY
IFHY Year ago
young nigga
OG Blue
OG Blue Year ago
*Category: Education* Hmmm, yes the floor is made out of floor
Willie B
Willie B Year ago
I miss when Tyler wasn't always singing about being a side chick. (Igor)
NOVA NEBULA
NOVA NEBULA 11 months ago
Nigga shut up
Johbo81 Resurrected
Johbo81 Resurrected Year ago
This sounded a little like carti
Mr P
Mr P Year ago
Can somebody fly me out to a show and buy me tickets?
Leftovernickel
Leftovernickel Year ago
This song slaps
Elizabeth Garcia
Elizabeth Garcia Year ago
💋💋💋
Aaditya Nair
Aaditya Nair Year ago
I've made a version where I've pitched and slowed it down to the original pitch and tempo, I'll drop a link if y'all want it :)
X
X Year ago
Tyler the fyre
ZUMEFL00M
ZUMEFL00M Year ago
Damn I slept on this🔥🔥🔥
Tyrone Bigman
Tyrone Bigman Year ago
Igor voice foreshadowing...
slizzy
slizzy Year ago
no lie
MEME HUNTER
MEME HUNTER Year ago
Better than most of IGOR
theawkwardlp
theawkwardlp 2 months ago
L
slump
slump Year ago
nah
Gaige Pyatt
Gaige Pyatt Year ago
Shit is hypnotizing
xedrick
xedrick Year ago
This early IGOR
LadiesLoveGhost
LadiesLoveGhost Year ago
TYLER SAID FUCK MUMBLE RAP🔥
LadiesLoveGhost
LadiesLoveGhost Year ago
Damn nigga 😳😳
madeinseoul
madeinseoul Year ago
littttt flow so tight
7Samplez
7Samplez Year ago
1.25x speed yesser
kaylaaa s
kaylaaa s Year ago
speed 0.75 is cool
Cooper Miller
Cooper Miller Year ago
Category: EduCatiOn
Jacob H
Jacob H Year ago
Still banging sideways
ineverdream
ineverdream Year ago
what the fuck this is disgusting jesus
Mike Taylor
Mike Taylor Year ago
Adam Moscinski u
Jared
Jared Year ago
If anyone is interested I took a ill these songs (some are now longer) and created an album called Loosies. You can go get it on my instagram. Unwrappedmusic
AnTbEgAmInG97
AnTbEgAmInG97 Year ago
Keep in mind Tyler lately has dropped a album every 2 years 👀 it's 2019 now, his last album came out in 2017 👀
Youssef
Youssef Year ago
IGOR
Grant Jones
Grant Jones Year ago
And now IGOR is out🔥
Callum Routley
Callum Routley Year ago
I can on rap it if it’s on 1.25 or 1.5
Alexis Bryant
Alexis Bryant Year ago
ALL TYLER REMIXES HIT!!!! PERIOD
Alton Bauer
Alton Bauer Year ago
AAAAAAAAAAA HYPPEEE FORR NEWWW ALBUMM
Duder5412
Duder5412 Year ago
420 dislikes
Nick_from_YouTube
Nick_from_YouTube Year ago
This shit has 420 dislikes 😂😂😂😂
JALON
JALON Year ago
Play @1.25🔥
TONKOTSU666
TONKOTSU666 Year ago
1.25x on some pharrell shit
budget årtîßt
budget årtîßt Year ago
This beat fire like if you agree
James Eade
James Eade Year ago
what did tyler do to his voice that shit is fire
Caleb Maston
Caleb Maston 2 years ago
Anyone else learn this whole song word for word I miss OF🤠🤠🤠
Jackie Chan
Jackie Chan Year ago
Caleb Maston right here cuzzo
Rotsen Hernandez
Rotsen Hernandez 2 years ago
1 Million Views
Faith Ashley
Faith Ashley 2 years ago
I wish there was a love button, come to Memphis pls been a fan since '09
BÜM BOY
BÜM BOY 2 years ago
Is this nightcore?
Nasty Red
Nasty Red 2 years ago
Make more tracks like dat ... idk what the fuck but i like.
Van Saroukhanian
Van Saroukhanian 2 years ago
hit the gas and we outta there
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ 2 years ago
$|@₱₱ERZzz💤 putting niggas to sleep 😴.
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ 2 years ago
3 hours later wake up smoke a blunt and bump Tyler.
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ 2 years ago
#Smøkin'OgKush on replay @TylerThaCreator
Brissa Pizza
Brissa Pizza 2 years ago
Pink Floyd 😍😩✨🔥
Laura White
Laura White 2 years ago
Idiot bitch
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ 2 years ago
#ẞRÎNG|TBACK
Pig
Pig 2 years ago
Type of song that makes my broke ass sad
Dat One
Dat One 2 years ago
I dont like the helium voice shit... i love his normal voice
Johnathan
Johnathan 2 years ago
😤
FonzRelly Feez
FonzRelly Feez 2 years ago
THANKS T!! 🌼🌸🌻🌷
Shay Able
Shay Able 2 years ago
Nice
他麦わらの海賊
他麦わらの海賊 2 years ago
DAAYYUUUUUUUUUMMM🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
independentoriio
independentoriio 2 years ago
Wtf is this?
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ 2 years ago
independentoriio It's something you'll never understand 🙊.
spaceman 36
spaceman 36 2 years ago
i got pulled over doing 80 in a 30 listening to this, thank you
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ 2 years ago
chris-toe-gopher damn all bad 👎
poo poo
poo poo 2 years ago
YALL WANT THIS ON SOUNDCLOUD HERES HERES soundcloud.com/user-50170403/bring-it-back-remix-tyler soundcloud.com/user-50170403/bring-it-back-remix-tyler
poo poo
poo poo 2 years ago
HERES THE SOUNDCLOUD LINK soundcloud.com/user-50170403/bring-it-back-remix-tyler
Manolis Padilla
Manolis Padilla 2 years ago
Tyler you growing a pineapple?
customer care
customer care 2 years ago
Hit me up if any #rappers are looking for #freestyle #beats to rap on. #Soundcloud @Namgungssi got new sounds
Gina Leann
Gina Leann 2 years ago
converse selling out they got they thumbs tied 😂
Mercury
Mercury 2 years ago
1.25x
Isaac Seth
Isaac Seth 2 years ago
Original sample mike will made it: bring it back
ogfuntime
ogfuntime 2 years ago
bruh make cassettes with all these remix tracks and "throwaways" on em $$$
Jacquies high
Jacquies high 2 years ago
this song is never endingggg put it on a mf loop
R M
R M 2 years ago
This is fire 🔥A Higher brothers feature would be amazing too
Arianne Castillo
Arianne Castillo 2 years ago
L
lps j-lo
lps j-lo 2 years ago
MY FAV RAP SONG BY HIM
Party At The Crypt
Party At The Crypt 2 years ago
This go hard as fuuckk
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ
3nrÏQÜEDUHH VãLeÑZzz HŒ 2 years ago
David Mintz #ẞRÎNG|TBACK
Addicted to TAKIS [Part 2]
4:12
TheCrazyGorilla
Views 269K
PILLOW TALK REMIX
02:58
OFWGKTA
Views 4.4M
FLOWER BOY: a conversation
58:20
Tyler, The Creator
Views 2.8M
Tyler, The Creator - Camp Flog Gnaw 2018 Full Set
57:38
Addicted to TAKIS [Part 2]
4:12
TheCrazyGorilla
Views 269K
Backwards Compatibility - Scott The Woz
16:03
[MV] 이달의 소녀 (LOONA) "Why Not?"
3:47